ازدواج آسان، عشق پایدار برای 28 زوج شهرری

مراسم جشن ازدواج ۲۸ زوج جوان در شهرری، همزمان با ایام ماه مبارک شعبان به همت ستاد مردمی ازدواج آسان شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش افق ری، الهه جمالی: مراسم ازدواج 28 زوج جوان در شهرری با شعار «ازدواج آسان، عشق پایدار» همزمان با ایام فرخنده و مبارک اعیاد شعبانیه برگزار شد و این زوج ها آغاز زندگی مشترک خود را در فضایی ساده و معنوی جشن گرفتند.

سردار قربان محمد ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری، حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ تهران و جمعی دیگر از مسؤولان اجرایی و انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

حمیدرضا فرشیدفر دبیر ستاد مردمی ازدواج آسان شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم ازدواج آسان برای سومین سال متوالی با هدف ترویج این شیوه از ازدواج و پرهیز از تجملات به همت حوزه بسیج 357 حضرت ولی عصر(عج) و 360 میقات ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) و جمعی از خیران و مسؤولان شهرستان ری برگزار شد.

وی افزود: امسال در این مراسم 28 زوج جوان از اقصی نقاط شهرستان ری که پیش از این شناسایی شده بودند شرکت داشتند و مراسم از آستان بی بی زبیده(س) آغاز و پس از تجدید عهد با شهدای گمنام، در مجتمع فرهنگی و هنری ایوان ری با برنامه های شاد و متنوع اجرا شد.

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در جمع خبرنگاران با تاکید بر فرهنگ‌سازی ازدواج آسان اظهار کرد: بر مبنای مصوبه وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران، تمام دستگاه‌های اجرایی باید امکانات خود را برای برگزاری مراسم‌های ازدواج جوانان در اختیار اداره ورزش و جوانان و فرمانداری شهرستان قرار دهند.

وی گفت: بر اساس این مصوبه تا کنون فقط شهرداری باقرشهر در شهرستان ری، مکانی را برای این امر اختصاص داده است که پس از تخصیص اعتبار، این سالن تجهیز خواهد شد تا برای برگزاری مراسم ازدواج جوانان، به طور رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در ادامه تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان ری در بهمن ماه سال 1401، اعتبار 50 میلیارد ریال برای این موضوع مصوب شده اما تا کنون ابلاغ نشده است و به محض اینکه این اعتبار تخصیص یابد، سالن را تجهیز خواهیم کرد.

یوسف زاده با اشاره به اینکه تامین امکانات و زمینه سازی ازدواج از سوی دستگاه‌های دولتی در ازدواج جوانان نقش بسزایی دارد، افزود: به همت حوزه‌های بسیج 358 و 360 شهرری، مراسم ازدواج 28 زوج جوان در شهرری فراهم شد و این زوج‌ها همزمان با ایام اعیاد ماه مبارک شعبان راهی خانه بخت شدند که این ایده‌ها باید الگوسازی شود.

انتهای پیام/